miercuri, iunie 27, 2012

Maria Flori de soare

 
Postat Maria
Racoarea diminetii mirosea a proaspat. Ma grabeam spre servici, sa pun lucrurile in ordine, sa aranjez “universul” la locul de munca. Si totusi , lucrurile nu au decurs in mod obisnuit. Din cauza unui accident, suntem nevoiti sa schimbam ruta . Si , la un moment , in fata ochilor apare un lan de floarea soarelui. Soarele abia apucase sa rasara si scalda pamantul si lanul de flori de soare. Toate florile de soare erau indreptate spre o singura directie; lumina. O iubire nespusa , sau atat de evidenta , impletea petalele galbene cu razele stralucitoare . Nemiscarea , sau miscarea lenta a florilor care urmareau cu nesat soarele , enigmatica alchimie care a creat o copie atat de gingasa a astrului zilei, m-a facut sa simt ca aceasta intalnire nu este intamplatoare. Nu eu aleg intalnirile , ele se concretizeaza firesc si-si gasesc drumul spre mine la momentul potrivit. Lanul de flori de soare pe care l-am privit cu atat nesat mi-a spus :iata-ma, in cel mai simplu mod cu putinta.- M-am dezvaluit tie si in mine este esenta vietii . 

Si florile de soare si soarele , fosnesc un cantec aproape inperceptibil si toate acestea mi se opresc in inima. Inteleg ca am in fata mea o certitudine , ca lanul ma astepta , ca accidentul trebuia sa aiba loc, ca masina trebuia sa faca un ocol pentru ca eu sa-l descopar.
Privirea mea, intelesurile mele , inima mea.
Maria

1 comentarii:

nirvanaodi.blogspot.ro spunea...

imi place ce am vizualizat ...intra si tu si comenteaza pe nirvanaodi.blogspot.ro

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...