vineri, septembrie 21, 2012

Maria-Lumea mea este o pictura personala


Postat Maria


Poate cineva sa ne conduca , sa ne ajute sa depasim starea de suferinta, anxietatea, depresia, eşecul, frustrarea? 
Evident , nu total , sau merg pana acolo si spun ca si aici intervine propria perceptie, credinta. 
Sau fiecare trebuie sa fie o lumina pentru sine?
Sa nu depindem psihologic de altcineva , pentru ca fiecare are cunoasterea sa , perceptia sa, ignoranta sa. 
Fiecare are lumea sa, fragmentul care ii corespunde fiintei lui.
Fiecare are lumina proprie pe care o impartaseste cu ceilalti.
Cum se intersecteaza aceste fragmente de lumina , cum putem uni aceste fragmente limitate intr-un tot unitar  din care am putea extrage constient  verigile care ne lipsesc?





Lumea mea este o pictura personala , limitata de marimea panzei pe care am pictat.
Uneori ma uit la lumea ta si mi se pare ca aud o melodie noua, calda si as dori s-o adaug picturii mele. 
Exista oare o perceptie totala , o intelegere profunda pentru a depasi suferinta? 
Suferinta este dependenta, lipsa de intelegere, minte fara inima.
Inca avem timp. Timp de a afla, timp de a trai.
Maria

2 comentarii:

Cabinet Veterinar spunea...

Imi face mare placere sa citesc blog-ul tau, felicitari

Veterinar spunea...

"Sa nu depindem psihologic de altcineva , pentru ca fiecare are cunoasterea sa , perceptia sa, ignoranta sa."
Frumos!

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...