joi, septembrie 13, 2012

Mi s-a pus un junghi in norul de pe cer

Postat Maria
Doctore, simt ceva mortal
Aici, in regiunea fiintei mele, 
Ma dor toate organele, 
Ziua ma doare soarele, 
Iar noaptea luna si stelele.
Mi s-a pus un junghi in norul de pe cer,
Pe care pana atunci nici nu-l observasem
Si ma trezesc in fiecare dimineata 
Cu o senzatie de iarna. 
Degeaba am luat tot felul de medicamente
Am urat si am iubit, am invatat sa citesc
Si chiar am citit niste carti 
Am vorbit cu oamenii si m-am gandit,
Am fost bun si-am fost frumos...
Toate acestea n-au avut nici un efect, doctore,
Si-am cheltuit pe ele o groaza de ani.
Cred ca m-am imbolnavit de moarte,
Intr-o zi 
Cand m-am nascut
Marin Sorescu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...