duminică, martie 02, 2014

Nimeni nu poate ramane tacut - Mooji


Postat Maria
Nimeni nu poate ramane tacut.
Nimeni nu o poate face.
Poti ramane tacut pentru o vreme, intelegeti?
Pentru ca "Eu"-l care mentine tacerea, el insusi nu este in tacere.
Va rog, intelegeti.
Eu-l care mentine tacerea este de obicei un amestec intre Existenta si conditionare.
Mai intai, sentimentul: "Eu sunt",fara asocieri, acesta in sine este Gratie.
Sentimentul "Eu sunt". Ii spunem Prezenta constienta.
Nu este o persoana.
Apoi, apare identificarea cu corpul iar apoi sentimentul de: "Eu sunt acesta", "Sunt eu".
Apare un context pentru "Eu sunt" iar "Eu sunt" incepe sa simta "Sunt acesta", o sa am grija de acesta, el este numarul unu.
Astfel. Apoi, cel pe care il iubesc cel mai mult, el este numarul doi.
Apoi, trei, patru, si restul.
Acesta este "Eu"-l pervertit.
Si atata vreme cat aceasta este forta guvernatoare din acest corp, vor fi probleme.
Va incerca "sa faca"; "sa faca".
Insa pana nu intelege ca este Constiinta insasi, si nu persoana, nu va reusi niciodata.
Desigur, "Eu"-l care este Constiinta se joaca cu ajutorul Ego-ului.
Si acesta este o expresie a Constiintei, insa este o evolutie foarte inceata inapoi catre "Nimicul absolut".
Pentru ca se va agata de identitatea: "sunt o persoana".
Nu va dori sa ii dea drumul.
Deci, de aceea spun: nimeni nu poate ramane tacut.
Tot ceea ce se poate intampla este ca tu, cumva, sa recunosti locul tau adevarat,
iar ACOLO este tacerea lipsita de efort.
Tacere naturala. Cand o descoperi, nu conteaza daca vorbesti sau te cateri intr-un copac sau... esti in mijlocul orasului, nu exista decat Liniste. Fiinta ta este Liniste deplina.



Nu "tu" mentinand tacere.
De aceea spun ca nimeni nu poate...
Poti ramane tacut, pentru o vreme.
Insa Linistea care este integranta, inerenta fiintei tale, nu o poti "face" prin efort.
Ea pur si simplu este.
Tu esti Liniste.
Si Gratie. Si Pace.
Insa cand ai sentimentul individualitatii, al individualitatii personale, atunci trebuie sa existe efort.
Iar acel efort nu va fi consecvent.
Nu va fi constant.
Vor fi valuri de succes, esec... uneori revenindu-ti, incet...
Ceea ce va indic, direct, este Ceea ce este in SPATELE mintii.
Care nu este continuta in "sfera" mintii.
Tu esti deja... Si va voi arata, acest Satsang este pentru a va arata ca sunteti deja Aceasta. Pentru ca voi sunteti cei care priviti mintea voastra.
Va puteti privi mintea, tendintele, emotiile, timpul, intelectul, memoria - toate acestea nu inseamna nimic daca nu esti Tu sa le observi.
Insa trebuie sa fii constient ca esti observatorul lor.
Cand aceasta iti este clar, atunci poate fi pusa a doua intrebare: daca poti localiza observatorul insusi.
Iar aceasta trebuie sa fie traire directa.
Odata ce stii aceasta, cu certitudine, in interior,
Linistea devine lipsita de efort pentru tine.
Atat timp cat simti ca esti cel care face,
"Eu sunt cel ce face", "Am facut aceasta", "Pot medita patru ore fara sa ma ridic", atunci nu, nu o vei face.
Pentru o vreme, pentru ca nu putem imbratisa semnificatia mai inalta, a spune "Ramai tacut" este de ajutor.
Chiar si pentru Ego, "Ramai tacut!" este de ajutor.
Aduce ceva.
Insa, in cele din urma, va trebui sa iesi complet din acea stare, in starea ta naturala, unde Linistea este naturala si lipsita de efort.
Atunci, daca vorbesti sau canti, daca dormi sau esti treaz, Linistea este.... Este aici acum!
Insa apare cumva ca si cum ar fi eclipsata de fascinatia noastra pentru proiectia noastra
si de identitatea noastra limitata. Absoarbe cea mai mare parte a energiei Constiintei, este impinsa in identitate, in personalitate.
Astfel este.
Mooji

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...