sâmbătă, iulie 15, 2017

Cuvantul multumesc

Postat Maria
Am citit la diverși maeștri că atunci când accesezi starea de recunoștință, atragi în realitatea ta materializarea, împlinirea a ceea ce vrei. Am cercetat ce înseamnă asta, am studiat cum se întâmplă fenomenul iar azi stând la rând la poliție să depun niște acte, am văzut, simțit și trăit ce înseamnă și cum se întâmplă acest fenomen. Am bucuria să vi-l împărtășesc pentru a crește cu toții și a trăi ușor și bine.Așa cum am mai spus cuvântul este vibrație și are o anumită rezonanță.

Prin cuvânt te poți înălța și tot prin cuvânt te poți coborî.

Cuvântul “mulțumesc” – are o frecvență foarte ridicată, ca un cod prin care treci de pe un flux de conștiință inferior ca frecvență pe un alt flux de conștiință de frecvență ridicată. Vreau să vă expun în rândurile de mai jos cum am înțeles acest fenoment printr-o activitatea așa zisă banală, obișnuită

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...